Fotoruil bij Willem Wernsen

Gister een voor mij nieuw fenomeen meegemaakt nl. een fotoruil. Willem Wernsen had gevraagd om een foto te ruilen. Mijn Charlie Chaplin tegen een foto die ik van hem mooi vond.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.