Oslo 2014 By admin | 02-02-2014 - 09:12 |17-06-2026 Algemeen Heerlijk enkele dagen in Oslo vertoefd. Er lag een mooi pak sneeuw en het was zo’n -10 graden. Oslo is niet groot maar wel erg gezellig. Bookmark the permalink.